Firma: Agencja marketingu zintegrowanego Plej
Region: Warszawa (Wilanów)
Stanowisko: New Business Coordinator
Aplikuj, jeśli:
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posiadasz umiejętność w zakresie budowania bazy kontaktów, prowadzenia rozmów biznesowych i podtrzymywania relacji z potencjalnymi klientami,
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży,
- potrafisz samodzielnie prowadzić projekty,
- wiesz, jak zarządzać czasem i organizować swoją pracę,
- posiadasz doskonałą umiejętność komunikacji oraz poczucie humoru,
- jesteś obowiązkowy i dyspozycyjny,
- dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie,
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- aktualizowanie bazy danych agencji,
- nawiązywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami firmy,
- pozyskiwanie nowych kontraktów dla firmy,
- poszukiwanie nowych możliwości i rozwiązań w zakresie pozyskiwania klientów.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- szansę rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
- opiekę zdrowotną,
- fajny klimat i przyjemną atmosferę pracy w zespole tworzonym przez otwartych i pełnych entuzjazmu ludzi.
Kontakt:
Osoby spełniające powyższe warunki i zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych z dopiskiem New Business Coordinator na adres: danuta.godloza@plej.pl.
W dokumentach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.